top of page

Spørsmål og svar

På denne siden har vi samlet sammen og svart på våre oftest stilte spørsmål. Finn enkelt frem til ditt spørsmål ved å velge blant kategoriene i oversikten.
Finner du ikke svar på det du lurer på, eller ønsker mer informasjon, er du velkommen til å ta kontakt med oss.

 

Hvordan blir maten levert?

Maten blir levert klar til servering. Alle retter leveres i fine terracottafat som er klare til å settes ut på bord eller buffet. Bestikk må dere selv stå for, men kan også leies på forespørsel. Bestiller du take away, matkasse eller lunsjboks leveres dette i engangsemballasje som ikke skal leveres tilbake.

Hvorfor har dere leveringstid med slingringsmonn på en time?

Vi leverer til den tiden som blir avtalt, men på grunn av uforutsette hendelser har vi et slingringsmonn på + / – 30 minutter.

Når kan jeg få maten levert og hva koster det?

Du kan få maten levert i våre åpningstider, se åpningstider lengst ned på siden. Levering på døren koster 90,- innenfor Sandefjord – andre steder avhenger prisen av postnummeret ditt.

Bestilling 

Hva er fristen for å legge inn en bestilling? 
Vi har 24 timers frist for å legge inn bestillinger.

Jeg har ikke mottatt min bestilling, hva gjør jeg?

Dersom du ikke har mottatt din bestilling, og det har gått mer enn 30 minutter over avtalt leveringstidspunkt, bør du kontakte oss på telefon med det samme.

Når bør jeg få maten levert?

Vi anbefaler å bestille levering til 30 minutter før dere har tenkt til å spise. Ellers holder maten seg også i termokasser i 1-2 timer før bespisning.



Hvorfor har jeg ikke mottatt ordrebekreftelse på mail?
Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse på mail bør du sjekke søppelposten / spam-innboksen din. Finner du ikke bestillingsbekreftelsen der heller bør du ringe eller sende oss en mail så snart som mulig.


Kan jeg legge til eller fjerne ting fra min bestilling?
Ja, du kan legge til eller fjerne ting fra din bestilling frem til 48h timer før levering/henting (hvis du har bestilt 70 porsjoner eller mer er endrings- og kanselleringsfristen en uke). Dersom du ønsker å endre noe i bestillingen er det bare å sende oss en epost: hello@art-of-taste.no
 

Tidspunktet jeg valgte finnes ikke lenger. Hva gjør jeg?

Hvis tidspunktet du valgte ikke finnes lenger, betyr det at du ikke lenger er innenfor den gitte tidsfristen på 48 timer for bestilling. Send oss en e-post på hello@art-of-taste.no eller ring oss så skal vi prøve å hjelpe deg.
 

bottom of page